Tagged!

July 28, 2009 at 6:12 pm 6 comments

… by Ainil!

**********

1. Bekas kekasih saya adalah:

suami saya sekarang. (*ehem* dia masih lagi kekasih saya)

2. Saya sedang mendengar:

suara-suara halus dari meeting room.

3. Mungkin saya patut:

balik.

4. Saya suka:

aiskrim.

5. Sahabat-sahabat baik saya:

adalah mereka yang saya sentiasa selesa bersama.

6. Saya tak faham:

kenapa zaman sekarang ini semua berlumba-lumba untuk menunjuk-nunjuk sampai menyeksa diri sendiri.

7. Saya kehilangan:

kata-kata bila bercakap dengan orang yang tak faham bahasa.

8. Ramai yang berkata:

saya sukar didekati. Tapi saya tak kisah. Kadang-kadang memang perlu menjauhkan diri dari orang-orang yang tak perlu didekati.

9. Makna nama saya:

Dari arwah bapa saya – lembah yang subur. Dari kenalan-kenalan berbangsa arab – sesuatu yang cantik. Dari internet – a drink of water. Sesungguhnya orang-orang arab sangat puitis, menjadikan makna nama saya sangat subjektif.

10. Cinta itu adalah:

bila sentiasa rasa takut kehilangan.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:

main game! Imtiyaz la tu.πŸ˜‰

12. Saya akan cuba:

Untuk menguruskan badan juga, sama macam Ainil.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud

Forever.

14. Telefon bimbit saya:

Seingat saya, tak pernah melebihi harga RM800. Asalkan boleh telefon dan sms, saya gembira.

15. Bila saya terjaga dari tidur:

Saya nak sangat tidur lagi.

16. Saya paling meluat apabila:

orang bersikap bodoh sombong.

17. Pesta/Parti adalah:

sepatutnya semua orang perlu bergembira. Tak perlulah terlalu sempurna.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:

pink dolphin di Singapura. Orang Utan tua di Zoo Negara juga comel pada saya.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

Umur 6-12 tahun.

20. Hari ini:

Saya keliru sedikit tentang sesuatu yang melibatkan masa depan.

21. Malam ini saya akan:

Seperti biasa membaca buku sebelum tidur.

22. Esok pula saya akan:

Datang ofis lagi. Dan mungkin menyelesaikan kekeliruan saya.

23. Saya betul-betul inginkan:

pol dan roti kejap lagi di rumah.

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini:

Krim mata apa lagi agaknya boleh dicuba?

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:

Pusat membeli belah. Arked permainan buat apa?

26. Makanan Barat atau Jepun:

Barat.

27. Bilik yang terang atau gelap:

Terang, boleh baca buku! <<< Tiru jawapan ye, Ainil.

28. Makanan segera adalah:

Semua yang tak payah buat apa-apa. Cuma hulurkan duit, dan makan.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

Byeeee.

30. Siapa yang anda mahu tag?

n.i., Amoi, Ms B, ideserveabreak, miss-cream, mamaeimaniman dan juga sesiapa yang rajin nak buat!

Entry filed under: out of boredom, Tag. Tags: .

PDM? You Are What You Eat

6 Comments Add your own

  • 1. Ms B  |  July 28, 2009 at 7:19 pm

    isy isy… kena tag jugak I ek?πŸ˜›

    #15.. I pun rasa nak tido and it’s only 12pm here.😦

    Reply
  • 2. ideserveabreak  |  July 28, 2009 at 10:51 pm

    alaa…banyak sangat soalan laa nak jawab! lagipun ramai sgt ahli keluarga dan sedara yg baca..nanti semua tahu rahsia..

    oh i like numebr 8, hahaha…why find trouble betul tak ?

    i have really bad panda eyes now. last week i bought a cheap solution since i read it won uk beauty product of the year. it was on sale…7 euros je. i hope it works though!
    why dont you try ?

    http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_products/products_skincare.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_SKINCARE^CAFFEINE_SKIN^CAFFEINE_SKIN_DISCOVER&prdcode=P19108

    Reply
  • 3. ideserveabreak  |  July 28, 2009 at 10:55 pm

    opps didnt work..

    that was to answer number 24 : garnier eye roll on with caffeine.
    ms B sure suka since she’s a mocha loverπŸ˜€

    Reply
  • 4. Ms B  |  July 28, 2009 at 11:06 pm

    IDB,

    apa kaitan eye roll dgn mocha daa?πŸ˜› I am a caffeine drink-based addict only.

    hmm, come to think of it, my eyes aint that bad ie less wrinkle for my age/peers. sila guna olay eye cream.πŸ˜‰

    Reply
  • 5. momster  |  July 29, 2009 at 9:52 am

    Ms B,
    hahaha… maybe the eye roll on have mocha smell?

    IDB,
    Have seen it, and the ease of use is tempting! Let me know if it works ok? Or maybe I just need more sleep… hehehe…

    Reply
  • 6. shasha  |  August 4, 2009 at 10:27 pm

    Refreshing pulak to read in FULL malay (well, almost anyway!) I akan cuba kalau ada masa ok?πŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


July 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Recent Posts

Top Clicks

  • None

Blog Stats

  • 54,277 hits

